Organisatie advies

Organisatie advies

Wilt u uw onderneming anders organiseren en weet u niet hoe u dit kunt aanpakken?

Niet iedere onderneming loopt zo goed zoals u als ondernemer zou wensen.
Organisatie en planning van kantoorwerkzaamheden is niet altijd even eenvoudig en overzichtelijk.
Kolsteeg & Partners is u graag van dienst bij het overzichtelijk organiseren van uw onderneming. Wij geven advies over de manier waarop u de kantoorwerkzaamheden kunt organiseren en wij helpen u bij de uitvoering van deze adviezen.

Tevens kunnen wij u behulpzaam zijn bij:

  •  Het kiezen van de juiste rechtsvorm
  •  Het ondernemersplan
  •  Firma contracten
  •  Het opstellen van handelsvoorwaarden
  •  Brainstormsessies inzake beleidsmatige beslissingen

Meer informatie
Wilt u meer weten over onze mogelijkheden op het gebied van organisatie advies? Neemt u dan contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.

Kolsteeg & Partners heeft inmiddels in de Gooi- en Vechtstreek, Gooise Meren, een breed portfolio opgebouwd van tevreden klanten. Vraag gerust naar onze referentielijst.

“Mijn toenmalige boekhouder had er zo’n puinhoop van gemaakt, dat ik van de belastingdienst een boete kreeg opgelegd.”
– Christophe Vroom, Fotograaf –