Home » Vacatures » Enthousiaste (Beginnend) Assistent Accountant/Relatiebeheerder
Enthousiaste (Beginnend) Assistent Accountant/Relatiebeheerder

Ben jij financieel onderlegd, cijfermatig sterk, klantgericht en op zoek naar een afwisselende baan voor 24 tot 40 uur per week met een goede balans tussen werk en privé? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Kolsteeg & Partners is een klein kantoor met een grote diversiteit aan klanten. Dit zorgt ervoor dat het werk afwisselend blijft. Met betrokkenheid, toekomstgerichtheid en helderheid als kernwaarden streven wij een hoge kwaliteit en service na. Onze klanten zijn voornamelijk MKB-ondernemers, met wie wij kritisch meedenken en van advies voorzien. Wij verzorgen bedrijfsadministraties van A tot Z en zijn nauw betrokken bij onze klanten en het succes van hun onderneming. Daarnaast verzorgen wij voor een grote groep particuliere relaties de fiscale aangiften en ook voorzien wij hen van (fiscaal) advies in brede zin.

Wij zijn een kantoor met oog voor onze mensen, korte lijnen en een flexibele en prettige werksfeer. Wij investeren in onze medewerkers en geven de mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen. Het wordt gestimuleerd om zelf initiatief te nemen en er is ruimte voor eigen inbreng.

Wij zijn op zoek naar een (Beginnend) Assistent Accountant/relatiebeheerder.
In deze functie verwerk je de administraties van uiteenlopende MKB-bedrijven en ZZP’ers in verschillende sectoren en ben jij het aanspreekpunt voor jouw klanten.

Functie-inhoud:

  • Het inboeken van bankafschriften, kas-, inkoop- en verkoopfacturen;
  • Het controleren van mutaties, openstaande posten en vraagposten;
  • Het verzorgen en controleren van onder andere de Btw-aangiften;
  • Je bent het aanspreekpunt voor jouw klanten en zorgt voor een goede opvolging van ondernomen acties en openstaande zaken;
  • Het samenstellen van jaarrekeningen;
  • Daarnaast verricht je voorkomende receptie taken en algemene administratieve werkzaamheden.

Functie-eisen:

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau. Een afgeronde opleiding richting Boekhouding/ Financiële administratie of PDB/MBA heeft de voorkeur;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur al enige ervaring in de samenstelpraktijk;
  • Kennis van en ervaring met verschillende softwaresystemen zoals AccountView en Elvy;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;

Ben jij accuraat, communicatief vaardig, klantgericht en flexibel? Dan is deze functie jou op het lijf geschreven!

Wij bieden:

  • Een goed salaris, tussen de € 2.400 en € 3.200 bruto per maand op FT basis, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • Een parttime of fulltime functie voor 24-40 uur per week, waarbij de dagen en werktijden in overleg flexibel kunnen worden ingedeeld (waarbij werken op vrijdag op kantoor de enige vereiste is);
  • Een afwisselende functie in een gezellig en enthousiast team;
  • Een goede 50/50 pensioenregeling;
  • Een goede reiskostenregeling en gratis parkeermogelijkheid;
  • De mogelijkheid om na een inwerkperiode maximaal de helft van je werkuren thuis te werken;
  • Interne doorgroei- en opleidingsmogelijkheden;
  • Een informele, no-nonsense en prettige werksfeer.

Ben jij die enthousiaste collega die wij zoeken en wil jij ons team komen versterken? Stuur dan je cv én motivatiebrief naar secretariaat@kolsteeg.nl. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen per mail secretariaat@kolsteeg.nl of telefonisch op 035- 6952210 (vragen naar Cynthia, Elise of Lenny).

Deel dit bericht op: