Home » Vacatures » Ervaren Assistent Accountant / Relatiebeheerder
Ervaren Assistent Accountant / Relatiebeheerder

Medior Assistent Accountant| Relatiebeheerder | MBO+/HBO | 3.250 – 3.650 | 32-40 uur

Ben jij een ervaren Assistent Accountant / Relatiebeheerder met ruime ervaring in het samenstellen van jaarrekeningen en het adviseren van klanten? Beschik jij over sterke communicatieve vaardigheden én heb je passie voor je vak? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als Medior Assistent Accountant / Relatiebeheerder bij Kolsteeg & Partners heb jij een afwisselende en dynamische functie en zien je dagen er als volgt uit:

Na het opstarten met een lekker kopje koffie of thee begin je met het indelen van je werkdag.

Je houdt je dagelijks voornamelijk bezig met het controleren van administraties en het opstellen van (complexe) jaarrekeningen. In sommige gevallen hoort ook het voeren van de administratie bij het totaalpakket. Daarnaast bereid je fiscale aangiften voor en stel je rapportages op.

Jij bent het eerste aanspreekpunt richting de klant. Het oplossen van vraagstukken en verstrekken van adviezen aan onze klanten is ook een belangrijk onderdeel van je functie.

Uiteraard is er voldoende ruimte voor overleg en sparren met je collega’s waarbij het delen en overdragen van kennis een must is.

Wij zoeken:

Een ervaren, ambitieuze en gepassioneerde Assistent Accountant / Relatiebeheerder die op zoek is naar een afwisselende baan voor de langere termijn en voldoet aan de volgende functie-eisen:

  • Minimaal MBO+ werk-, en denkniveau. Een afgeronde hbo-opleiding in de richting van accountancy is een pré;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring, waarvan minimaal 3 jaar in de samenstelpraktijk;
  • Goede communicatieve vaardigheden en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Kennis van en ervaring met verschillende softwaresystemen. Ervaring met AccountView en Elvy is een pré;


Waar ga je werken?

Kolsteeg & Partners is een klein administratie-, en belastingadvieskantoor in Naarden met een grote diversiteit aan klanten. Dit zorgt ervoor dat het werk afwisselend blijft. Met betrokkenheid, toekomstgerichtheid en helderheid als kernwaarden streven wij een hoge kwaliteit en service na. Onze klanten zijn voornamelijk MKB-ondernemers, met wie wij kritisch meedenken en van advies voorzien. Wij verzorgen bedrijfsadministraties van A tot Z en zijn nauw betrokken bij onze klanten en het succes van hun onderneming. Daarnaast verzorgen wij voor een grote groep particuliere relaties de fiscale aangiften en ook voorzien wij hen van (fiscaal) advies in brede zin.

Wij zijn een kantoor met oog voor onze mensen, korte lijnen en een flexibele en prettige werksfeer. Wij investeren in onze medewerkers en geven de mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen. Het wordt gestimuleerd om zelf initiatief te nemen en er is ruimte voor eigen inbreng.

Wat bieden wij jou?

  • Het salaris zal liggen tussen de € 3.350 tot € 3.650 bruto per maand, o.b.v. een 40-urige werkweek.
  • Een parttime of fulltime functie voor 32-40 uur per week, waarbij de dagen en werktijden in overleg flexibel kunnen worden ingedeeld;
  • Een afwisselende functie in een gezellig en enthousiast team;
  • Een goede 50/50 pensioenregeling;
  • Een goede reiskostenregeling en gratis parkeermogelijkheid;
  • De mogelijkheid om na een inwerkperiode maximaal de helft van je werkuren thuis te werken;
  • Interne doorgroei- en opleidingsmogelijkheden;
  • Een informele, no-nonsense en prettige werksfeer.

Meer informatie of direct solliciteren?
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met ons per mail: secretariaat@kolsteeg.nl of telefonisch op 035- 6952210 (vragen naar Elise of Lenny).

Deel dit bericht op: